streda 24. novembra 2010

14. a 15. deň po...


















Dnes bolo na programe vyťahovanie stehov + kontrola, samozrejme aj rehabilitácia... Na moje prekvapenie a ešte väčšie rehabilitačnej sestry bolo konštatovanie, že žiadna elektrika a podobné výdobytky sa nemôžu aplikovať, keď sú implantované titánové časti do tela... Doktor, ktorý ma operoval dnes z neviem akých príčin neordinoval. Stehy vytiahli, troška nepríjemný pocit, podobný hadičke s drenážou, ale našťastie tam nebolo cítiť ten podtlak... Kontrola sa posúva o týždeň...
Deň potom som sa už dostal aj k šoférovaniu, celkom to ide, len si zvyknúť na niektoré pohyby...
Čo sa týka hybnosti, v sede 90°, išlo by aj viac, ale na odporúčanie doktora sa viac zatiaľ nepokúšam. Na bruchu dám tak 85°, takže ešte kúsoček. Barle ešte používam, ale keď mám ortézu, chôdza mi už celkom ide aj bez nich, bez ortézy to je trocha zložitejšie...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára