štvrtok 18. novembra 2010

Hľadanie doktora

Diagnóza bola určená, postup liečby takisto. Aj napriek tomu som si to chcel dať potvrdiť niekým iným doktorom. Moja teta pracuje v Martinskej fakultnej nemocnici, tak som išiel tam. Povedali mi to isté, roztrhnutý vaz i menisky, tiež operovať na dva razy (resp. tri s vyberaním šróbov), čo mi nebolo dosť po vôli, nechápal som, prečo to chcú tak drobiť na viac operácií, najmä keď som sa dočítal, že je to možné urobiť naraz. Naštastie som stretol kamarátku, ktorá má dlhodobé problémy s kolenami, odporučila mi ďalšieho doktora z Bratislavy. Perfektne mi všetko povysvetľoval aj z vlastných skúseností, nakoľko sám nemá ACL. A najmä prišiel s tým, že by mi to spravil všetko na jeden-krát. Problém v tom nevidel, nakoľko noha bola pevná, dostatočne ohybná. Predsa len ďalšia narkóza, ďalší proces rehabilitácie. Za zmienku tiež stojí, že medzi operáciami sa môžu už zreparované menisky opäť poškodiť podvrtnutím kolena. Ako protiargument môže byť to, že sa po tej prvej operácií môže pacient rozhodnúť, že plastiku nechce a prispôsobí tomu svoj aktívny život. Už som bol teda rozhodnutý komu sa zverím, už len si dobre premyslieť, či naozaj spraviť tú plastiku. Nakoniec som sa rozhodol aj pre plastiku, padol termín operácie a už len čakať. Najprv to bol strach, potom som sa aj tešil, opať strach...
Predoperačné vyšetrenia dopadli na výbornú, 3 dni pred operáciou som na odporúčanie mojej zlatej farmaceutičky mamičky začal brať Wobenzym a deň pred operáciou som si oholil nožičku... Teda baby, nezávidím Vám :-P














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára