štvrtok 18. novembra 2010

1. deň po...


Ráno som sa prebral na príchod sestričky, dostal som opäť fajnoty do žíl, prišiel aj doktor kuknúť, ci je všetko v poriadku a oznámil mi, že do hodinky môžem ísť domov :-). Prišla rehabilitačná sestra, trošku rozhýbala koleno, ukázala nejaké cviky, ktoré mám zatiaľ praktizovať. Doniesli mi ortézu, ktorú sme horko-ťažko nainštalovali a šups na nohy za pomoci sestričiek. Dostal som francúzske barle a išiel som sa poprechádzať, aby sa drenáž ešte trochu naplnila, ale nebolo tam toho veľa. Potom prišlo povestné vyberanie hadičky s drenážou a prevez. Nebolo to také hrozné :-). Medzitým prišla moja priateľka, poobliekali ma a mohli sme ísť... Prvá jazda auto bola na zadných sedadlách, dopredu som nevedel nejak poskladať... Doma som tak akurát zaľahol a polohoval nohu, samozrejme všetko za asistencie mojej priateľky, nevedel som nohu sám zodvihnúť, hybnosť v sede bola tak maximálne 30°. Prvá noc doma nebola taká dobrá ako na klinike, každú hodinku-dve som sa musel prejsť a nanovo napolohovať, najlepšie mi bolo, keď som mal pätu zodvihnutú, lebo tá mi najčastejšie trpla...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára