štvrtok 18. novembra 2010

3. deň po...


Dnes bol hlavným bodom dňa prevez a návšteva doktora. Do auta som sa už poskladal na predné sedadlo. Prevez prebehol v poriadku, opuch zodpovedal operačnému zákroku. Doktorovi som sa posťažoval, ze neviem zodvihnúť nohu, on ma však presvedčil, že viem, ľahol som si na stôl a zodvihol mi ju s tým, že nech ju sám udržím vo vzduchu... a udržal som, dokonca nebol problém s ňou cvičiť. Všetko je to len o hlave :-) Od dnešného dňa pridávam dvíhanie nohy v priamom a i bočnom smere... Takisto napínanie kvadricepsu i "zatláčanie nohy do podložky" tzv. vystieranie. Samozrejme vykladanie nohy nad úroveň srdca a večer i ľadovanie nadkolenia i podkolenia... Masírovanie nohy mojou priateľkou je to najlepšie a najpríjemnejšie pre mňa i pre nohu... :-)
Ortézu už doma nenosím vôbec, ale všade mimo bytu si ju dávam...

Odporúčané cviky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára